​Hoitopolkumme uudistuu – Jesse Hirvonen vahvistamaan Hercules Junioreiden fysiikkavalmennusta!
Hercules Juniorit ryJulkaistu: 14.08.2024 11.18

Jesse on aloittanut seuran fysiikkavalmentajana elokuussa. Jesse onkin entuudestaan tuttu Hercules-j P14 (2010) vahvana kakkosvalmentajana, jossa hän on kehittänyt lajiosaamistaan konkarivalmentaja Mikko Väänäsen opissa. Hercules-yhteisöön hän liittyi jo aikana, jolloin Hercules-joukkueet toimivat Tervarit-j:n alaisuudessa. Jesse tekee päättötyötään fysioterapian opinnoissaan.

Jessen tehtäviin kuuluu seuran fysiikkavalmentajana johtaa pienryhmissä toteutettavaa kuntouttavaa harjoittelua mahdollistaen loukkaantuneen pelaajan turvallisen ja systemaattisen paluun kohti täysipainoista harjoittelua ja pelaamista. Lisäksi hän on seuran jäsenten käytettävissä hoidontarpeen arviointiin viikoittain. Loukkaantumisia ennaltaehkäisevä ja niistä kuntouttava prosessi on hiottu yhdessä seuran johtavan fysiikkavalmentajan, Olli-Pekka Leppilahden, sekä @urheilumehilainen ja @fysiosmehilaisen asiantuntijoiden kanssa, missä huomattavan panoksen antanut Jari Tikkanen toimii myös hoitopolkumme urheilufysioterapeuttina pitkän jalkapallon valmentajaurankin kokeneena asiantuntijana.

Jesse toteaa urakkansa alkutaipaleella seuraavaa:

”On hienoa päästä työskentelemään motivoituneiden pelaajien kanssa kehittyvässä seuraympäristössä, jossa pyritään huolehtimaan loukkaantuneen pelaajan paluusta täysipainoiseen toimintaan. Tehtävä on lähellä unelmaani, sillä pääsen yhdistämään intohimoani ja osaamista niin jalkapallon kuin fysioterapian osalta. Yhteistyössä pelaajien ja heidän vanhempien sekä seuran valmennushenkilöstön kanssa uskon, että tästä ainutlaatuisesta konseptista tulee toimiva ja ajan saatossa yhä parempi kokonaisuus palvelemaan pelaajien kehittymistä jalkapalloilijana.”

Onnea ja menestystä Jesselle uusiin tehtäviin!

Lue lisää hoitopolustamme!

HERCULES JUNIORIT - Pelaajakehityksen edelläkävijä parhaassa seurayhteisössä